♕Virus Purple
kenangan kitaa :')
Thursday 21 November 2013 @ 09:40 | 0 Sweety [s]

gambar pertama , tempat pertama perjumpaan ku sama shamier , time tuh aku lari daripada dia . tapi dia dapat juga aku , gambar kedua , time sikit lae aku kenaa langgar kereta , kenaa hon suda . shamier panik time tuh , terus diaa pegang tanganku . gambar ketigaa , time disitu , aku bediri tengah jalan then lompatt lompat . aku chap "ak benci hidup" lepastuh , ada kereta dari jauh laju btul , shamier terus tarik tanganku then mulut ku terkena pipi dia . gambar keempat . time disitu lae , aku jalan sama diaa , time tuh , dia pijak kasutku ,aku marahla , then diaa kasi bersih kasut kakak . then gambar ke lima , tie tuh kakak bilang " ndada kreta cho , jum main larilari , hahaha :'D terus aku pigi tengahtengah tuh , ak pigii lompat . suda lompat ak chap "shamier jelek" gambar terakhir , di manaa , kenangan palingg sweet , time tuh ada kerusi situkan ? kerusi tuh tempat aku sama shamierr duduk , kami dduk duadua di situ , then , kami pigii jalanjalan , suda kami jalanjalan , kami duduk , si shamier beli mangga , aku kasi suap epul , epul tuh kawan shamier , epul bilangg "marah sii shamier ne miera , mesti dia marah aku" ak chap "ndaurus " then suda tuh , shamier jelous , dia tarik tanganku , diaa peluk aku then bgambar . lepastuh , speck mataku jatuh disitu d batubatu tuh , dia pigii pungut , ntah d mana dia dapat , tangannya ndatau kena jepit apa , bdarah , aku balut darahnya guna saputangan kesayanganku warna purple .
smpai sekarang saputangan tuh sama dia .
pada malam kami balek dari jalan tuh ,
acaii ? ex kakak tuh , kasi panaspanas ak .
dia chap shamierr lama suda mau breakkan aku , sebab ak ada kekurangan , not like perempuan lain ada .
ak marah shamier , then kami break
lepastuh , sii shamier , chap "sumpah ndada ak chap bgitu sama acai"
aku bodoh percaya chap acai
dan sekarang kakak menyesal habes :'(
-the end-


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Hye. Thanks for visiting my blog. Miera Sabreena Binti Mohd Mem. School . Do read Do follow :)


Navigate

Diary AboutMe Stuffs Linkies

Shout

CBOX CODE


Love them!

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Miera Sabreena
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!