♕Virus Purple
KXRT MIERX :)
Tuesday 7 October 2014 @ 22:59 | 0 Sweety [s]

hey ^^ its me . miera sabreena . come back to my blogger . I have newlife . my newlife feel so happy . I want to share something to you alls . hahaha . sorrylaa , kalau Bi agak celaru sikit . tapi hakikatnyaa okey juga Bi ku kans . ndei -_- okey . cerita pasal sekarang ialah aku ndalama pt3 oiiiiiii! 6hari lagi? omg -_- seriusly aku belum ready . butt sokaylaa . belajar bagusbagus sejaa . ah? pasal benda yang di bawahbawah kamu baca sebelum aku post ne . just past things yang miera sabreena dulu . but for now? miera sabreena sekarang lebih gembira dan sentiasa senyum dan sentiasa rasakan hidup sekarang lebih happy berbanding yang duluu . okey doakan aku ya untuk pt3 ne . kepada semua yang setia membaca blogger ne thankyou so much for visit my blogger and iloveyou bebeh sebab follow jugaa . kepada 14,758 views tuh tyou sosososo muchh ^^ thanks sebab baca . tapikan? kalau aku baca pasal kisahkisahku yang dulu agak menyampahla jugaa . hahahaha . mesti kamu baca pn rasa menyampahkan? elleh . tipulaa nda menyampah sanaa :P hahaha . okeyy .yang kedua dalan hidup penting ialah ibu bapa family and also my love<3 aich gitu . hahahaha . yang pertama penting solat ahh . dont forgot it . itu membantu kitaa :) okey . gambar kedua meh sini aku tunjuk dekat kau gambar my love<3ahhhhhhhhh . my love xD hahahahah . names ALOY NIZAM .
aku kenal dia dari COMUNNITY OF GRUNGE TAWAU . dia budak boxing dan dia wakil tawau ke kk . wuuuuuuuuu _~_ hahahha . okeyy . kami satu umur . dia sekola smktawau aku smkabaka . ndei . jauhkan beza . orangnya pandai same wit me . aminnnnnn . hahaha . dia ne pantang ceweknya di kacau -_- dan dia walaupun ganas keras tapi hatinyaa uhuyyyyyy aku ja faham perangainyaaa kalau suda macam teerok perangainya tuh datanggg . kami duadua kenal taim tuh kami bgadang punya bising group grunge aku sama si aloy kerjakan . hahahahah . biasalaa kerja bodobodokan . jaman perjuangan baa :P okey ne time berayaa . aloy tuhari hahahha . beraya kerumah jumpa mamyku tanya di mana rumah ketua kampung sekalinya jumpa juga rumahku . bukan susahpun kan . hahaha . tapi ndu kasiannya sanggup dia datang rumahku sampai 70ringgit duitnya hilang garagara mau jumpa aku ja . I'm sorry aloy . hahahahah . nanti d ganti caledaks . tapi hakikatnyaaaaaaa dia memangg mintapuji , uips. kalau di kirakira 4bulan ndataula berapaa hari suda . lupaaa . hahaha . enjoy kenal you . please appriciate me ah aloy nixam . okey just itu aku boley share . jumpa lembaran seterusnya pasal my classsmate and mygenk kelas LADIESBABE OR FORTHBABE . yeah . bai ^^


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Hye. Thanks for visiting my blog. Miera Sabreena Binti Mohd Mem. School . Do read Do follow :)


Navigate

Diary AboutMe Stuffs Linkies

Shout

CBOX CODE


Love them!

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Miera Sabreena
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!