♕Virus Purple
aku sayang dia :'(
Thursday 21 November 2013 @ 04:48 | 0 Sweety [s]

nama dia SHAMIER KHAN . hm :'( sampai now ne I cant forgot about him :'( he always playing in my mind :'( How can I move on :'( tolong aku YaAllah :'( aku ndakuat hadapi semuanya :'( aku terpaksa tengok orang yang aku sayang bersama orang lain :'( sakithatiku :'( ak ndatau knapa ak sayang dia :'( setiap ak rindu mesti ak slatk profile dia :'( napa ak bginii :'( dulu niat ak mau couple sama shamier just sebab dia semboy :'( but :'( bila ak tengok dia banya kenangan terukir samasama dia :'( yaa Allah :'( kuatka hamba menghadapi cobaanMu ini :'( ada ini siksanya menangung sakithati :'( fiuhfiuh :'( sakitnya hatiku palingg terdalam . orang boley tengok aku gembira bgini :'( tapi hatiku sebenarnya hancur badaiiii ! sangatt hancurr :'( knapa harus bginii :'( knapa harus aku yang kenak ! knapa bukan orang lain :'( garagara aku sakithati sama shamier , aku curang ! ak permainkan lelaki :'( lelaki keliling pinggang pun belum tentu ak happy :'( ak ndamau jadi seperti sikapku yang dulu . ak ndamau orang benci ak sebab ak permainkan perasaan orang :'( sedangkan perasaanku ! satu pun ndada faham :'( siapa mau faham kalau bukan aku sendiri ! :'( sampai bilaa aku mau bginii :'( sampai bilaa sakitnya aku rasa :'( sakithati sudaa ak rasa ne :'( pleaselaa faham ak :'( *jujurla sayang aku tak mengapa , biar semua jelas takberbeda jika nanti aku yang harus pergi , ku terima walau sakithati* erghhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!! SAKITHATIKU SIAL !


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Hye. Thanks for visiting my blog. Miera Sabreena Binti Mohd Mem. School . Do read Do follow :)


Navigate

Diary AboutMe Stuffs Linkies

Shout

CBOX CODE


Love them!

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Miera Sabreena
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!