♕Virus Purple
pajil :'(
Thursday 21 November 2013 @ 09:16 | 0 Sweety [s]

ini pajil :) ex eraa . dia banyaa bagi semangad sama eraa . tapikan knapala era bodohkann , eraa buat nda endahkan dia jaa . eraa abaikan diaa :'( eraa rasaa macam dia nda penting d hidup era , macam dia nda wujud dan macam era masi single . tapi mums era nampak gambar pajil mums kata "dari muka ja nampak dia tulus sayang anak mama , knapa lepaskan sayang" aku chap "penyakit era adala punca maa , era ndalama mati . era ndamau cacat dan hilang ingatan sebab buih seja , lebih baik mati" hm :'( mums nangis time tuh . seriusly , abang era lari dari rumaa :'( era fikir pasal pajil lae :'( badan era lebam abang pukul :'( merahmerah ne , pajil ? era tau favsong pajil . carila d lagu era . ada tuh TETAP MENANTIMU . baca ne sambil hayati yah sayang :'( bieyh ? kata ne masih ingatkan d otakmu :'( ak tau ak nda sempurna . ak perempuan nda sempurna . kau nda layak dapat ak :'( sepatutnya kau layak dapat perempuan yangg sayangkan kau :'( aku tau kau sayangkan aku . time ak lepaskan kau tuh baru kau jujur :'( seriusly , memang aku menangis , ak keras orangnya . kekadang orang yang aku sayang jaa aku menangis :'( tapi ini lain :'( hm :'( something perasaan yang ak selalu fikir :'( pajil ? aku harap tolong tunaikan permintaanku ne KALAU AKU NDADA SUDA NANTI , TOLONG JANGAN MENANGIS , AK NDAMAU . AK NDA TENTERAM NANTI SAYANG :') DAN JANGAN MENANGIS SEBAB NDADA SUDA NANTI LAPKAN AIRMATAMU , CARI PENGGANTIKU SAYANG DAN BACAKAN AKU ALFATIHAH K :'( assalamualikum :')


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Hye. Thanks for visiting my blog. Miera Sabreena Binti Mohd Mem. School . Do read Do follow :)


Navigate

Diary AboutMe Stuffs Linkies

Shout

CBOX CODE


Love them!

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Miera Sabreena
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!