♕Virus Purple
TENTANG DIRIKU :*
Wednesday 20 November 2013 @ 23:35 | 0 Sweety [s]

hollalaaa :D assalamualaikum :) me MIERA SABREENA BTE MOHD MEM . 14y/o of age . school education at smk abaka . macho rite ? haha ! okey . my favsong is SANDIWARA CINTA dan TAK JODOH . my couple ? I don't have :) I'm Taken by Single :'D I want share somthing about me :) listen :D ak ne suka marahh :D ndada sebab pun aku marah . aku ada penyakit , penyakit sawan . tapi aku harapla boley sembuh tuh . hm . lupakan dulu pasal tuh penyakit . mau cerita pasal ak . aku ne cerewett betul . betul ? ndapercaya . see ? apa barang yang my systa n my brother dapat mesti aku pun mau :D ndamau jugaa ak mengalah . lagi satu aku ne kalau rapat sama orang tuh selamalamanya rapat . kalau aku benci tuh orang , selamalamanyala aku benci . kalau ak sayang pula ? selamalamanya ak sayang ;) hah ! lagi satu . aku paling lemah kalau urus hal pasal aku , tapi pasal kawankawanku aku paling pertama . kalau boley aku paling bersemangat :D tapi kalau pasal diriku , satu pun ndaboley d harap :D contohla . kalau kawanku suru uruskan sama one lelaki ne , ak uruskan sampai dorang bcouplelaa apa. tapi kalau aku ? ndaboley aku urus sendiri :D haha :D heran bin aneh bin pelik :D aku selalu ceriaa happy senyum ketawa riang segalanya . tapi sebenarnya kan hatiku hancur bagaiii . hancur berkepingkepingg . bertingkattingkat :D tapi aku malas mau kesitau orangg . biar aku rasa . buat apa jugaa ak kasitau orang , bukan dorang boley bantu ak pun . lebih baik ak diamm jaa ;) ak happy kalau kawanku happy ^^ aku penting kawan daripada couple sendiri . ngueks ;'c but . aku single okey :D ndala couplecouple . aku kekadang ambil nasihat dari mamyku chap , mamy chap , ndapayala dulu bercinta , mamy izinkan kamu bcinta , tapi ingat jangan terlampau cepat sayangg , nanti yang terlampau tuh menjadi terlampau sakit :') huaa . akhirnya apa yang mums ku chap tuh betul habessss . ak yang rasa sakitnya . aku perna try jadil playgirl . lelaki keliling pinggang masi boley aku handel :D tapi selepas aku kena KISAS dari satu lelaki ne , punyaa kindettt _|_ sakit habess :D tapi semenjak aku kenal sii shamier , ak start jadi setiaa . hahaha :D dia banyaa ubah ak . tapi knapala aku tetap macam keadaanku yang duluu ;'( tetap abaikan orangg . sampai bilaa ak mengabaikan orang yang ak sayang :'( tapi sekarangg dia jadi hak orang lain sudaa . SIEYTA HERE itu nems fbooknya :') aku sabar walau macam mana juaa keadaan tuh :'( aku try . time ak CB sama diaa , jujurr keluar airmataku :'( tengok segala postpostnya pasal couplenyaa :'( erghhhh ! bab sini palingg ak benci :'( hm . bababa . eraa kuat eraa kuat ! buat apa ak menangis ! PAST IS PAST ! k bye :'(


Older Post | Newer Post
Disclaimer

Hye. Thanks for visiting my blog. Miera Sabreena Binti Mohd Mem. School . Do read Do follow :)


Navigate

Diary AboutMe Stuffs Linkies

Shout

CBOX CODE


Love them!

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Miera Sabreena
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!